söndag 30 juni 2013

VIKTIG INFORMATION


Heej readers!
Här kommer en information jag hoppas alla läser. 
Jag kommer åka till Gotland imorgon (måndag) och komma tillbaka på Lördag. Vilket betyder att jag inte kommer kunna skriva nya kapitel. 
Jag kommer alltså vara borta i en vecka. Men var inte oroliga. Jag har skrivit som en tok här hemma. 
 Nästan på varje kapitel jag skrivit har allt raderats (jag vet inte varför) så jag har suttit flera timmar och skrivit om. Det bevisar hur mycket jag bryr mig om bloggen.
Varje kapitel du läst den senaste veckan har jag skrivit innan det kommit ut. Alltså har jag gjort det tidsinlagt. Samma sak kommer jag göra de dagarna jag är borta! Så nästa vecka kommer 2 kapitel. 
Ett om 2 dagar och ett på typ fredag.
Det var nog allt! 

ps: Kapitlerna kommer inte handla om så mycket. Men vänta bara. Det kommer drama snart...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar